تویی یا من؟
در آینه مینگرم این من نیستم تویی… که مرا در دریای اندوهت در گرداب دلتنگیات غرق کردهای و موجهای نبودنت هر لحظه قطرهای از من را با خود میبرد
در آینه مینگرم
این من نیستم
تویی…
که مرا
در دریای اندوهت
در گرداب دلتنگیات
غرق کردهای
و موجهای نبودنت
هر لحظه
قطرهای از من را
با خود میبرد



دیدگاهتان را بنویسید